fredag den 24. april 2015

Paradise pt. 2

Day 1:  Første dag bød på hiking på en gammel vulkan ved navn Diamond Head. Luftfugtigheden var virkelig høj, så som i kan se på billederne, gik mit hår amok! Det var også overskyet, så udsigten var ikke ligeså god som den ville have været på en solrig dag, dog var det stadigvæk en hyggelig 3 km hike! Da vi kom hjem havde vi fritid i 6 timer. Vi var en stor gruppe som besluttede os for at prøve at finde en autentisk Hawaiiansk frokost et sted. Vi ledte længe, og det var faktisk ikke lige til. Til sidst fandt vi en hyggelig restaurant med lækkert mad. Da vi var færdige med at spise gik vi lidt videre og kiggede på butikker og på vejen hjem valgte vi at gå på stranden. Det var super lækkert, så da vi kom tilbage på hotellet skiftede vi straks til badetøj, så vi kunne gå ned og sole os! Til aftensmad fik vi pizza fra et pizzaria, hvilket var okay. Bagefter gik vi rundt i byen og hyggede os. 





























ABC butikkerne er på næsten hvert hjørne!!



Alle hader Obama nu, så det var lidt et protest billede hahaha






Day 2: Anne, Marie, Martin og jeg aftalte at mødes på stranden til morgenmad kl. 7. Mine værelseskammerater gad ikke dagen før, hvilket ærgrede mig så meget, at jeg besluttede mig at spise på stranden hver dag fra nu af. Da vi havde spist gik vi rundt i byen og så gjorde vi os klar til at snorkle i Hanauma Bay! Korallerne var ikke farvede ligesom jeg var vandt til i Thailand fx. men der var stadig en masse fisk! Vi svømmede ud fra stranden, hvor vandet var meget lavt med alle korallerne. I starten skulle jeg lige vende mig til snorklen igen + at det var en smule klaustrofobisk, men så blev alt meget bedre. Efter at have svømmet rundt i 30-45 min valgte vi at gå ind og få en pause, og så svømmede vi ud igen. Denne gang kom vi endnu længere ud, hvor der endda var et par meter dybt. Det var en smule uhyggeligt, så vi svømmede hurtigt længere ind igen. På vejen ind til stranden skulle Anne lige rette på hendes snorkel, da en stor bølge kom ind over hende og hun skreg - for lige foran hende var der en havskilpadde!! Vi havde ledt sindssyg længe efter en, så da vi endelig fandt en var det sindssyg cool!! Jeg var under en halvmeter fra den, hvilket var rimelig surrealistisk! Til aftensmad tog vi alle på Hard Rock Café, hvilket var mit første besøg dér. Derefter gik Martin, Anne, Marie, Friederikke (Tyskland) og jeg på stranden og kiggede på solnedgangen. 








































Ingen kommentarer:

Send en kommentar