onsdag den 17. juni 2015

My year at Century

Jeg har nu afsluttet mit skoleår (gik ud med seniors d. 29 maj) og har haft den fantastiske Amerikanske oplevelse graduation. I onsdags og fredags tog jeg tilbage til skolen for at sige farvel til eleverne og mine lærere, samt jeg havde fået mine forældre til at sende souvenir gaver til mine lærere, så de havde et lille minde. Jeg har desværre ikke et billede af hvad jeg gav dem, men jeg prøvede at gøre dem så personlige så muligt, så det ikke bare var random. 
I anledning af at jeg nu er færdig, vil jeg poste et par billeder af mine lærere + et par få klassebilleder, så i kan få et lille indblik. 

1. Semester:

                                                
Mr. Dooland - Health teacher
Han var min første time på skolen, så den havde stor indflydelse på mig. Han er meget snaksaglig og snakkede typisk de første 30 min af timen om sit liv eller et andet emne - fx sports. Jeg husker da vi havde seksualundervisning og vi skulle have en seddel med hjemmefra om, at det var okay, at vi lærte om det emne hahah. Han er rigtig cool. 

Ms. Thompson - Math teacher
Hun har lært mig ret mange ting, som jeg ikke havde lært i DK. Hun elsker disney og at gøre undervisningen kreativ. Hun er en rigtig sød lærer, men jeg sad generelt bagerst, da klassen bestod af en masse umodne freshmen. Det var hendes første år som lærer, så hun lærte også ting af os. 

Mr. Smith - Gym teacher
Jeg eeeeeelsker mr. Smith - lol ikke som i "jeg er forelsket i ham" men i ved hvad jeg mener. ;) Jeg tog hans klasse to gange fordi, at jeg elsker team sport og så kunne jeg godt lide ham. Nogle kan ikke lide ham, men det tror jeg er fordi, at de ikke prøver særlig meget i timerne, og han derfor så ikke "gider dem". Han har altid ladet mig gøre alle mulige ting fx skulle jeg låne hans nøgler en gang til omklædningsrummet hvilket er låst - og de lader normalt ikke folk gå derind når undervisningen af i gang. (Jeg havde ingengang hans klasse længere, men skulle have noget i min softball taske). Han siger altid "What's up Celine?" og kan også godt lide at snakke. Jeg elskede idræt!! 

Ms. McDonald - Sociology teacher
Jeg elskede sociologi! Det var nogle rigtige gode timer, hvor at hun også fik spurgt ind til den danske kultur. Hun er super sød og sociologi var helt klart en af mine favoritklasser!! 

Mrs. Glabach - Spanish teacher
Hun er en rigtig sød lærer, som jeg havde et ret godt forhold med!! Desværre var næsten alle i klassen umodne (undtagen Nina and Asia - billedet). Hun har lært mig meget og hun er super cool! 


2. Semester: 
Mr. Delise - English teacher
Han er en lærer som forventer meget, men tilgengæld ikke giver lektier for ved mindre klassen ikke hører efter. Han joker meget og elsker at lave sjov med folk. 1.5 gang blev han sur på mig hahaha. 
Han er en rigtig god lærer dog!! 

Mr. Manogue - Advisory teacher
Han er pretty chill og han os sidde med vores mobiler i de 30 minutter advisory varede + at vi fik lov til at spise det meste af året - dette fik alle andre advisories ikke lov til hahha. Han er rigtig sød. 
Mr. Seaborg - History teacher (left)
Han var min US history lærer, samt førsteholdets softball coach. Jeg var ikke helt tosset med hans undervisning måde (en masse film og projekter "fx lav en bog om 1.verdenskrig, lav en poster osv". Dog har han en god personlighed + han kommenterede aldrig på, at jeg sad med min telefon. Enten så han det ikke eller også var han sød og lod som ingenting. 


Mrs. Diel - Newspaper teacher
Mrs. Diel er en af de sødeste mennesker på kloden! Hun elsker at snakke med os og giver os meget frihed i klassen. Hun er sååååå sød og jeg er så glad for, at jeg var i hendes klasse!! 
Ms. Ward - Spanish teacher (newspaper)
Hun var faktisk ikke min lærer, men hun havde planning mod samme tid som vi havde newspaper, så hun var altid i vores klasselokale = derfor var hun lidt ligesom en ekstra lærer. Hun er også sååå sød og hun elsker også at snakke om lande og kulturer. Hendes drømme bryllupsrejse er Skandinavien og hun vil virkelig gerne til Kbh! Mrs. Diel og Mrs. Ward er de perfekte lærere. 

Mr. Sharp - Art teacher
Han har lært mig rigtig meget, og jeg er virkelig stolt over alle de projekter jeg har lavet i den klassen. Han har en dårlig humor, men det er jo bare sjovt - og så er han virkelig interesserede i danske hotdogs! 



Ms. Hartman - softball coach
Hun har lært mig sindssyg meget og hun var der fra begyndelsen, da jeg i foråret ville prøve at se hvad det var for noget. Hun er grunden til, at jeg nu er ok god til softball!! 


Mr. Barnes - principle 
Jeg fik ikke snakket så meget med ham i løbet af året, men han er en cool inspektør som er ok seriøs - så når han faktisk joker ved taler og sådan, så går det ikke altid op for en, at han laver sjov haha. 

Mr. Booz - Vice principle 
Han er sindssyg cool og snakker altid med folk på gangen. Han er også vildt sjov og joker altid under taler!! 



Mrs. Hunsicker - counselor 
Hun var min vejleder som jeg snakkede med hvis jeg skulle ændre klasser. Hun var meget forstående og lod mig skifte et par klasser i starten af året. Hun siger altid "Hi honey". :) 



Min advisory klasse - var i denne klasse i 30 min hver dag hele året! 

Min newspaper klasse som var sååååå god! <33333


Generelt har jeg været meget tilfreds med alle mine lærere og fag, så jeg har været meget heldig!! Jeg kommer til at savne skole rigtig meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar